Sponsorship

Vendredi 23 mars 2012, Ministère de la Culture et de la Communication, rue de Valois, M. Frédéric Mitterrand, Ministre de la Culture et de la Communication et M. Gérard Maurice, Président de la Fondation d’Entreprise du musée Fabre lors de la cérémonie en l'honneur de six « Grands mécènes » et un  « Mécène de la culture ».

Becoming a sponsor of the musée Fabre is morre than ever possible. Thanks to its totally renewd structures and to the current legal possibilities, the musée Fabre offers this possibility through a variety of partnerships. You can discover the wonderful prespectives of exchanges you offer you with the documents below (in French):